Ha bárhol az út szélén lát egy férfit a földön feküdni, ne álljon meg. Újabb rablási módszer! Ma Ópusztaszer mellett..


Egy kétségbeesett férfi  írta ki az alábbi történetet, és jött közbe pár történet..

Ma hazafelé jövet Ópusztaszeren keresztül haladtam, amikor az egyik központi útkereszteződésben egy fiatalembert láttam a földön feküdni... Második autóként érkeztem, a hamarabb odaérő hölgyet kérdeztem, mi történt... Ő sem tudta, csak leintette a földön -látszólag- tehetetlenül fekvő fiatal társa, hogy hívjon mentőt... Miután felmértem a helyzetet, hívtam a mentőket... No itt indult be a zsiványgépezet...! Mire a mentősökkel egyeztettem a bajbajutott ember megtalálási helyét, addig előkerült egy motoros, meg egy termetesebb asszonyság, akik eltüntették pillanatok alatt a "bajbajutottakat".  Fehérbőrű, de jellemzően barna megjelenésűek voltak...Most mi van?


Hirdetés
Kommentelők megírták, hogy a trükk lényege, hogy amíg az autós segít a " bajba " esett emberen, addig a motorosok kiemelik a táskáját, a fekvő társ felpattan, és felül a motor hátuljára, és már ott sincsenek. Vigyázanak nagyon, és szóljatok másoknak is, osszátok!

Hirdetés