Hazugság, hogy az idős Úr a csúszdában vesztette életét. Egy szemtanú kitálal, és fény derül a teljes igazságra


Nem bírom és nem is szeretném magamban tartani felháborodásomat a tegnapi (2017.07.26.), budapesti Aquaworld-ben történt tragédia kapcsán. 


Azon kevés szűmu szemtanúk köze tartozom, akik az esetet testközelből (3-5 méterről) asszisztalhatták végig. Az Aquaworld szerint idézem: „(…) nem történt baleset (…) emberi mulasztás és technikai hiba nem történt (…)-„ 

Az érkező medence partján a soron következő várakozó voltam, épp az idős férfivel szemközt álltam. Nem igaz, hogy eszméletlenül érkezett a medencébe, csak épp senki nem vette észre, hogy nehezére esik a part felé venni az irányt, vélhetőleg rosszul van. Próbált kijönni, de a csúszdán a sorban őt követő férfi, teste teljes felületével, robbanás szerű erővel az arcára érkezett. 



Hirdetés
Nyilván a medencét 2 méterről személyesen monitorozó dolgozó sem hibázott, aki nem vette észre mi zajlik és nyilván az sem, aki fentről, alig pár másodperc elteltével ráengedte a következőt. Én laikuskent azt gondoltam, abban a pillanatban kitört a nyaka; jól látható volt, hogy eszméletét az ütés következtében vesztette el és nem a csúszdán kapott infarktus miatt, ahogyan a híradások szólnak. Természetesen nem az orvosi véleményt célom felülbírálni, de én ott, akkor ezt láttam. 

Siettem a "lifeguard"-hoz segítségért, aki ki is emelte a testet és a földre fektette. Ekkor szaladtam kiabálva egy másik "életmentőhöz", hogy azonnal jöjjön, mert baj van es hívjon mentőt. Azt sem értette, mit kérek tőle. Lassan, unottan odasétált, majd a kis telefonján egy másik 18 evés diákmunkás kollégát hívott, aki csak nevetgélt, hogy végre történik vmi izgalmas. 3-szor kértem, hogy segítsen vagy legalább hívjon tényleg mentőt. Ekkor egy lélekjelenlétet megörző fürdőző férfi (nem egészségügyi dolgozó, később beszéltem vele) ment oda és lattá el a sérültet. Ekkor mar a szemei felakadtak es folyt a szája szélén a vér. Az összes fiatal, diáknak tűnő lifeguard nézelődött (a lányt kivéve, aki kiemelte a vízből), nem volt egy tapasztalt "főnök", orvos meg pláne nem. Ekkor egy másik fürdőző nő odasietett és elkezdtek szívmasszázst alkalmazni. 15 perc után előkerült egy defibrillátor, amiben NEM VOLT MŰKÖDŐ AKKUMULÁTOR!!! Döbbenet... 30 perc múltával érkezett egy mentő, a már hosszú percek óta halott férfihoz...

Hirdetés

Ennyit ér egy ember élet????
Megjegyzem; 6000 Ft- os jegyár mellett, tényleg ennyire futja?!?!
Budapest egyik legmenőbbnek titulált viziparadicsomában így vigyáznak a vendégekre 2017-ben? Mélységesen felháborító, elszomorító, döbbenetes. Nem is találok szavakat…
Bár az elhunyt férfi családjának fájdalmat már nem lehet enyhíteni, mégis szeretnem, ha ez a történet minél több emberhez eljutna, es az Aquaworld legalább tanulna az esetből.
Kérlek, ha tehetitek, osszátok meg! Ha pedig újságíró, riporter, vagy a média világában kompetens ember olvassa, kérem, vigye hírét soraimnak.


Hirdetés