Kizavarták a Tescóból a nőt, mert elkezdte a kisbabáját szoptatni a könyves polcnál

Olvasónk küldte az alábbi storyt, amelyen jól látható,ahogy egy édesanya megeteti a gyermekét. Az alábbi történetet írta a képhez.






" A mai napon a 9. kerületben  a Tescóban vásároltam, amikor hangos gyereksírásra lettem figyelmes. Ahogy közelebb értem, már épp csitultak a kedélyek, kiderült ugyanis, hogy a kisember nagyon fáradt, és ezért már nagyon nyűgös. Mivel az édesanya nem akarta tovább sírni hagyni a kicsit, ezért arra gondolt, hogy megeteti, és mesét olvas neki. Én, mint családapa ebben semmi rosszat nem láttam, nem úgy a 160 centis tömzsi biztonsági őrt, aki ott állt elöl a vevő szolgálatnál, és kiszúrta, hogy mi zajlik a könyvespolcoknál.

Hirdetés
Odajött, és felszólította az anyukát, hogy hagyja el az áruház vásárláói területét, és fáradjon ki a mosdóba. Az anyuka egyedül volt, férfi nem volt vele, ezért meglepődött, és már majdnem elindult, amikor közbeléptem. Megkértem a biztonsági őrt, hogy mutassa meg nekem azon dokumentumokat amelyek egyértelműen, és világosan leírják, hogy egy édesanya zárt öltözékben, nem etetheti meg a gyermekét. A nagytudású őr hebegett egy kört, aztán jobbnak látta visszavonulni.. De ha nem vagyok ott, akkor megaláz egy nőt, és kizavarja szégyenszemre az áruházból..." 


Szerintetek igaza volt a biztonsági őrnek, vagy egyáltalán nem? Fejtsd ki a véleményed, Te mit szóltál volna, ha ilyet látsz? 

Hirdetés