Ma lezavartak a villamosról, a szellemi fogyatékos kisfiammal együtt. A sofőr minősíthetetlen módon beszélt velem mindenki előtt


Szeretnék egy kis segítséget kérni.Olyan embert/embereket keresek akik ma a 14:15-kor a Centrum áruháznàl a 3F-es villamoson voltak és látták/hallották ahogy a villamosvezető odajön hozzám és minősíthetetlen hangnemben közli, hogy hallgattassam el a gyerekemet,vagy ha nem,akkor a következő megállónál szálljunk le.

Hirdetés
Mondtam neki,hogy a gyerek értelmileg súlyosan sérült és nem érti meg,nem tudom neki elmagyarázni,hogy ne sírjon,vagy ne adjon ki magából hangosabb hangokat (beszélni nem tud). A válasz az volt,hogy akkor nem kell tömegközlekedni.Előre mentem és megkértem,hogy mondja meg a nevét,mire ő kamuzott egy nevet és elkezdte kérdezgetni,hogy mit akarok,bejelölöm majd a facebook-on,vagy chatelni akarok este?!A Novotelnèl leszálltunk a villamosról és hazasétáltunk a Rózsa utcáig.Érvényes bérlettel utaztam, a gyereknek hatósági igazolványa van,de még nem is jegyköteles,mert 5 éves.
Akiket zavart az,hogy hangosabb volt a kölyök,mint egy átlagos gyerek azoktól elnézést kérek.
Ha van valaki aki segíteni tud,mint tanu az kérem írjon.
Hétfőn az első utam az Szkt-hoz fog vezetni.
Hihetetlen,hogy itt tart ez a világ...😥


Hirdetés

forrás