Tegnap kiesett a pénztárca a zsebemből a 136E buszon. Másnap, amit a postaládában találtam, leesett az állam

Tegnap este hulla fáradtan mentem haza a 136E busszal 22 óra körül. Az egész napot végig dolgoztam a Forma 1-en a tűző napon, így szó szerint vegetáltam és észre sem vettem, ahogy a nadrágom farzsebéből kiesett (valószínűleg az ülésre) a pénztárcám.

Hirdetés
Mikor haza értem, akkor vettem észre, hogy nincs meg. Lementem a buszmegállóba, hátha ott esett ki, megnéztem a kukákat, hátha valaki megtalálta és kidobta, mert valjuk meg az őszintét arra hamarabb gondoltam. Természetesen nem lett meg, így telefon a BKK-nak, ők mondták, hogy nincs meg, de holnap délután 1 után hívjam a találttárgyak osztályát, hátha meg lesz... Ma reggel fél 8 fele csöngettek a kaputelefonon, de mire felvehettem volna le is tette. Elsőre azt hittem, hogy rossz helyre csöngetett, mert csak 3-at csörgött, majd pár perc múlva eszembe jutott, hogy hátha a pénztárcával kapcsolatban keres valaki. Lementem és a postaládában volt a pénztárcám, természetesen hiánytalanul az alábbi üzenettel :) Nagyon hálás vagyok és köszönöm szépen! Ha esetleg magára ismer az illető, legyen kedves dobjon egy privát üzenetet, hogy személyesen is megköszönhessem!


Hirdetés


Hirdetés