A CBA-ban egy pár 3 darab zsemlén vitatkozott. Amikor a pénztárhoz érkeztek akkor kezdődött csak a java

Egy ABC-ben lófráltam a sorok között és figyelmes lettem egy nőre, aki 3 zsemlén vitatkozik vakivel: 
- Veszek zsömlét.
- Ne vegyél zsömlét, minek az?
- Mondom, hogy veszek mert kell.
- Jajj gyere már te hülye menjünk már!
- De a fasírtba kell zsömle
- Jó akkor veszek vagy hármat.
- Nehogy vegyél ba+!
Pénztárnál is előttem álltak, ott is csinálták a fesztivált.
Felpakolták a cuccot a szalagra, pénztáros nő bepötyögte.
Kb 4000 forintot kellett volna fizetniük.
Nő: De hát csak 2000 ft van nálam.
Pénztáros: jó, akkor hívjuk a kolleganőt és sztornózzuk.
Kollégát megvártuk, 2000 ft-ig visszapakolják az árut.
Túrkál a nő a pénztárcájában hogy kifizesse. Azt mondja értetlenkedve: csak egy ezresem van, hogy lehet ez? Előbb még 2 volt.!!. Nő meg a férfi már megint összebalhézott egymással: 

Hirdetés
- Oda adtam a másik ezrest a kezedbe, de hülye vagy, istenem...
- Nem adtál nekem semmit.
- De oda adtam.
- Nem, ne hazudj!
- Állandóan ezt csinálod, többször nem jövök veled vásárolni te marha!
Közben már mögöttem gyűlnek az emberek, áll a sor, pénztáros nő és kollégája ideges. Céklavörös fejjel mondja, jó akkor pakoljunk még vissza 1000 ft-ig...
Siker! Sikerült kifizetni azt a 900 akárhány forintot nekik.
Fellélegzett mindenki a sorban, én következtem.
Pénztáros pittyeg rákvörös fejjel, én pakolok vissza a kocsiba a szalagról, nagyon jól haladunk, volt mindenhez vonalkód, le volt mérve rendesen a gyümölcs is, szóval minden f@sza.
Pénztáros még kissé zaklatottan: 6570 Ft, pontgyűjtő kártyája van?
- Nincs.
Nyitom a pénztárcámat, keresem a pénzt benne.
Kiveszek egy ezrest, mondom: nekem is csak egy ezresem van és közben nyújtom felé. 

Ebben a pillanatban a mögöttem lévők röhögésben törtek ki.
Csak a pénztáros nem nevetett, csak nézett rám lefagyva, úgyhogy jobbnak láttam kifizetni az összeget.

Hirdetés