Horváth doktor úrat hatalmas megtiszteltetés érte. " Elmentem ma a templomba, és magához hívatott a Tiszteletes Úr, és EZT mondta "


Hosszú hónapok óta nem jutottam el templomba. Ma már éreztem a csontjaimban, hogy el kell mennem a Debreceni Kis templomba. Nem tudtam, de ma tartották az új lelkész megválasztását.

Több százan voltak bent. Én csendbe a szokott kis helyemre befészkelve akartam elcsendesedni, de ez ma nem így alakult.
Tiszteletes Úr odajött hozzám, s felkért, hogy a gyülekezet előtt olvassam fel az aznapi istentiszteleti igét.

Bevallom, soha nem is gondoltam volna, hogy egyszer majd én olvashatom fel Isten igéjét, örömmel fogadtam el. Tiszteletes Úr kezembe nyomta a Bibliát, kinyitva a felolvasandó résznél.
Rápillantottam és akkor megfagyott bennem a vér is... Azt az igét kellett felolvasnom, ami a hátamra is fel van tetoválva. Az igét, amely éltet...

"Az Úr az én pásztorom; nem szűkölködöm.

Hirdetés
Füves legelőkön nyugtat engem, és csendes vizekhez terelget engem. Lelkemet megvidámítja, az igazság ösvényein vezet engem az ő nevéért. Még ha a halál árnyékának völgyében járok is, nem félek a gonosztól, mert te velem vagy; a te vessződ és botod, azok vigasztalnak engem.


Asztalt terítesz nékem az én ellenségeim előtt; elárasztod fejem olajjal; csordultig van a poharam. Bizonyára jóságod és kegyelmed követnek engem életem minden napján, s az Úr házában lakozom hosszú ideig." Zsoltárok könyve 23, 1-6

Furcsa, de mindig megváltást kapok tőle, s a számtalan hibám ellenére Ő mindig szeret  - DrHorváth József rákkutató

Hirdetés