Ma a Coop-ban mindenki előtt vérig sértett a biztonsági őr a beszólásaival. Hogy tehet meg ilyet ?


Ma reggel elmentem a Coop szupermarketbe vásárolni (jelzem, oda járok több mint tíz éve), ma is közel 15.000 Ft értékben vásároltam, és kifelé becsipogott a kapu. Átmentem egyszer a kapun, majd a kézitáskám majd a bevásárlótáskám is. A biztonsági őr kérdezte, mindent itt vettem-e, mondtam, hogy üres szatyorral érkeztem és annál a pénztáros hölgynél fizettem, oda is mutatva. Az a hölgy oda is szólt, hogy mindent fizetett kártyával, minden le lett húzva. 

Hirdetés

De a biztonsági őr csak nem hagyta, azt mondta, ő nem engedhet át így. Még többször átsétáltatott a kapun, a táskámat, szatyromat szintén, majd szanaszét túrta a vásárolt dolgaimat. 
Amikor közöltem vele, hogy melegem van, rosszul vagyok, fizettem, mint hallotta, hazamennék. 
Nem törődött vele, még elkezdett sértegetni, meg kioktatott, hogy nekem kéne kipakolnom a bevásárlószatyromból mindent!! 
Egyszerűen felháborító, és szégyen a Coop-ra nézve!

Hirdetés