Ma éjszaka igazoltattak a Rendőrök. Ahogy meglátták a személyimet, azonnal vittek be az Örsre

Jancsi történetét alább változtatás nélkül közöljük, elnézést hogy nincsenek ékezetek a szövegben, de így írta meg a szerzője:

Este 19:00 Haveromnal iszogattunk alapoztunk de az alapozas kicsit kemenyre sikeredett es a haverom kidolt a kanapen igy en, mint jo barat otthon hagytam es tovabb mentem egy masik tarsasaggal bulizni.
Este 22:00 Megindultunk a hires meses pesti ejszakaba es fel 11 korul megerkeztunk az elso szorakozohelyre, ahol fel orat alltunk sorban. 

Este 23:00 Vegre sorra kerultunk de tollem szemelyit kertek, amit megertek mert kb 15-nek nezek ki es 21 es buli volt de hat mondtam magamban nincsen para mar ven roka vagyok, 23 evesen csak be engednek?!De nem engedtek be. Szepen elkuldtek. Nem alltam le vitatkozni tovabb mentunk. A tarsasag jo fej volt es velem tartottak azok ellenere, hogy mindenkit be engedtek rajtam kivul. 

Hirdetés
Este 23:30 Megerkeztunk a masodik szorakozohelyre de ugyan ez volt a forgatokonyv. Szemelyit elkertek majd kinevettek es elkuldtek.. kezdtem magam felhuzni es mondtam a tobbieknek menjenek be nyugodtan en lelepek, amugy is sokat ittam mar es el is ment a kedvem, igy bezavartam oket a buliba en meg hazaindultam. 

Este 23:45 Fohosunk azaz en uton hazafele belebotlottam egy rendori igazoltatasba, ami bearanyozta az egesz estemet. Szokasos modon elkertek a szemelyigazolvanyt es ruhazat atvizsgalas volt, amit elveztem is volna egy finom noi keztol. Na de m1. Egyszer csak a legnagyobb rendorbacsi ramnez majd az igazolvanyomra es megkerdezi a nevem. Elmondtam hogy hivnak, majd mint ha az evszazad fogasa lennek az ramformedt, hogy honnan van ez az igazolvany en meg csak annyit tudtam mondani hogy az okmanyirodabol, mert igazabol nem nagyon ertettem mirol beszel. 

Hirdetés

Aztan kiderult, hogy nem az en iratomat adtam oda hanem a 19 eves haverom igazolvanyat, ami ugy kerult hozzam hogy szerencsetlensegemre egyforma tarcank van es amikor o kidolt en meg elindultam az o tarcajat vagtam zsebre. Akkor rajottem, hogy miert nem engedtek be bulizni a biztiboyok de nem volt idom ezen agyalni mert bevagtak a rendorok a kocsiba es bevittek 😀 nem hittek el a penztarca cseres storymat de bent lekertek az adataimat es par ora mulva kiengedtek a haverom iratai nelkul. Szegenynek ma van egy utja a rendorsegre az irataiert en meg tul vagyok eletem legjobb estejen 

Hirdetés