Ma két féreg megtámadt a villamoson. Nő vagyok, és senki sem védett meg.


Sziasztok!



Ma megtámadtak az 1-es villamoson 18:00 körül az Egressy út és a Puskás Ferenc Stadion közötti 1 megállón. Barátnőmmel álltam a villamoson. Két féreg (sajnos nem tudom őket másképp jellemezni) egy lány és a barátja nekem támadt. Előtte rájuk sem néztem hozzájuk sem szóltam. A fiú szándékosan nekem jött majd félvállról odavágta hogy : "Boccs". Mondtam, hogy semmi baj. Majd mellém állt és megpofozott.

Hirdetés
Erre már ránéztem és megkérdeztem hogy normális-e? Mit képzel magáról, hogy így viselkedik? Erre a lány nekem esett a hajamnál fogva rángatott és több helyen mélyen megkarmolta az arcom és a nyakam. A barátnőm fogta le. Arrébb mentünk, majd egy fél perc után újra nekiesett a hajamnak, sajnos a kezében is maradt egy nagy marék hajam, pedig nincs póthajam, hogy könnyen lejöjjön. Elég szomorúan konstatálom, hogy a 30-40 ember közül senkiben nem volt annyi, hogy segítsen, amikor egy nőt megtámadnak fényes nappal a villamoson. Egy férfi állt fel és fogta le a srácot, hogy ő ne tudjon újra megütni.És kiabálta, hogy hívjon valaki rendőrt. Nem vártam meg a fejleményeket, amint kiszabadultam a lány markából, leszálltunk barátnőmmel a Puskás Ferenc Stadionnál. Ha jól emlékszem, (bár elég sokkos állapotban voltam, hogy ilyen fényes nappal megtörténik) a srác aki megvédett ő is leszállt ahol mi, a férgek tovább mentek a villamossal. Nem volt lélekjelenlétem megköszönni neki (neki aki az EGYETLEN volt a barátnőmön kívül) aki ismeretlenül is segített! Remélem tagja a csoportnak, és eljut hozzá! KÖSZÖNÖM!!

via: Pesten Hallottam, és itt van Kinga profilja, ahol lehet neki írni.

Sajnálom, hogy az emberi nemtörődömség idáig fajult! Már a bajba jutott embertársainkon sem segítünk? Senkinek nem volt annyir vér a pucájába, hogy leállítsa ezt a két pohos roma embert??


Hirdetés