Megszóltal az étterem, ahol állítólag 2 ezresből adtak vissza a kapott 20 ezres helyett. Ezek után bízz meg a netes kiírásokban!


"Csak a teljesség kedvéért! Trollok! Vádaskodások, alaptalan állítások! Egyetlen poszttal? Milyen világot élünk?
Éttermünk értékelése 4.7- ről 2.5-re zuhant. 16 év munkáját teheti tönkre, vajon felfogja ezt? 
Ma reggelre virradóan oldalunkon hirtelen 322-re duzzadt az 1*- os értékelések száma (ez kicsit átlátszó!), valamint számtalan privát üzenetet kaptunk. Közöttük az alábbival, amit változtatás nélkül közlünk.

Hirdetés
„Otto Kolt
Tisztelt Üzletvezető Úr!
A tegnap megkezdett beszélgetésünk folytatását láthatja a neten, miközben a Mammut illetékeseihez eljuttattam a történtek fotó dokumentációját. A Pesten Hallottam csoportban más megkárosítottjaik is megszólaltak vagy egy tucatnyian, akikkel fölvettük a kapcsolatot. A legizgalmasabb érdeklődő az egyik legolvasottab bulvár lapunk egyik jó nevű újságírója, aki 24 órán belül szeretne tudósítani az esetről. A kérdésem, hogy visszajuttatják-e nekem a jogos tulajdonomat képező 18.200 Ft-ot, vagy haladjunk tovább a kérdés nyilvánosság előtti taglalásában. Én csak a jogos tulajdonomat kérem vissza. Ha ezt rendezzük, nem találkozom az újságíróval. Holnap délig várok a válaszukra.”
Bízunk abban, hogy 16 éves üzemeltetésünk alatt, ha vétettünk is hibát ennek a posztnak a hitelességét legalább megkérdőjelezik. Este 10 órától hihetetlenül aktívan hirtelen mindenki késztetést érzett a posztolók közül, hogy bemásolja és további 1 *-ra értékelje az éttermünket?
Ez számunkra a napszak aktivitását illetően megdöbbentő! 
Semmiképpen nem fogjuk annyiban hagyni a jogtalan vádaskodást, bár az úriember a posztban próbálta bizonyítottnak beállítani a helyzetét. 

Hirdetés
A panasz után üzletvezetőnk lelkiismeretesen rovancsot (kasszazárást) csinált a kasszással együtt, hogy ellenőrizze az állítást, ami azt igazolta, hogy stimmel a benne lévő összeg és nincs többlet. 
Aki az éttermünk felépítését ismeri, pontosan tudja, hogy a felszolgálónknak a kasszáig lehetősége sincs eltenni a pénzt. 
Illetve válaszolva arra, hogy miképpen láthatták a szomszéd asztalnál ülő vendégek (akik nem mellesleg 1,5 méterre ültek) a 2000 Ft-ot, jegyezném meg, hogy a felszolgálónak az asztaltól ellépve ki kell nyitnia a csárót (fizettető számlatartót), hogy meggyőződjön a benne lévő címletekről, még a kassza előtt. Ezt látta a szomszéd asztalnál ülő család.
Összefoglalva, a felszolgáló, a kasszás és a család együttesen állítják az ellenkezőjét, plusz a kasszazárás is ezt igazolta. Mit kellett volna tennie az üzletvezetőnek? 
A kellemetlenségért és várakozásért, amíg az üzletvezetőnk utánanéz kapták a „gagyi nasit”, ami éttermünk fennállása óta a legnagyobb eladásokat produkálja és egyben a legkedveltebb desszertünk is.
Mindenképpen fontosnak tartjuk megjegyezni, előfordult már, hogy nagyobb pénzösszegeket (a legnagyobb 6 millió Ft) visszaszolgáltattunk a jogos tulajdonosának, aki nálunk felejtette a táskáját, de ilyen esettel a mi éttermünkben még nem találkoztunk, hogy elvegyük a más pénzét. Az Önt kiszolgáló fiatalember 2 éve végzi nálunk a munkáját és még csak hasonló panasz sem érkezett rá. Ezért Kedves Otto, az egyéb károsultjainkkal mi is szívesen megismerkednénk!!!

Hirdetés
Ezen kívül, a fotódokumentációt is ha megosztaná velünk, nagyon hálásak lennénk!
Azt gondoljuk, ha valakit kár ér, akkor azt szóvá is teszi nekünk. Ha sós a leves, ha hideg az étel és, ha megrövidítjük kisebb- nagyobb összeggel, de ilyen nem történt. Ezért szívesen vennénk, ha segítene az állításokat igazolni, ugyanis a posztja a fent említett oldalról eltűnt, ahogy a kommentek is ezzel együtt!
Itt köszönnénk meg a támogató üzeneteket és a figyelmeztetést!
Valamint a fentiek alapján szeretettel és tisztelettel megkérnénk azokat az értékelőket, akik az 1*- ot nem meggyőződésből tették ránk, hogy legközelebb más oldalakon legyenek körültekintőbbek! Aki a lejáratást elindította megszüntette a profilját a Facebookon és törölte a bejegyzését is! Miért? "

Hirdetés