Sosem hittem a szellemekben, de ami a napokban történt velünk, az mindent bebizonyított számomra


Régebben ismerősöktől, rokonoktól sok sztorit hallottam, hogyha haláleset történik, utána fura dolgok esnek meg a házban. Hittem is, meg nem is ezeket a meséket, de inkább nem, arra gondoltam, hogy a gyász kicsit megzavarta a fejüket. Aztán a mi családunkban is voltak halálesetek és megmagyarázhatatlan, a fizika törvényeinek fittyethányó események történtek.

Hirdetés

Anyai nagyszüleim velünk laktak, a szobájukban volt a nagyapámnak egy régimódi, behemót fotelje. Alaposan le volt strapálva, minden rugója nyikorgott erősen, de papa ragaszkodott hozzá, mert abból nézte a tévét, délutánonként abban szunyókált. Akkoriban még csak egy tévénk volt, ott néztük mindnyájan. Papa halála után pár nappal mindenki ott volt, nagyapa fotelja üresen árválkodott. Egyszercsak felkaptuk a fejünket, mert a fotel rugói hangosan nyikorogni kezdtek, pont úgy mint mikor a papa belehuppant. És ez pár nap alatt többször megismétlődött!
A következő szegény nagymamám volt, akinek a halotti torára készültünk, a konyhában pogácsát sütöttem, a gyúródeszkán több dolog mellett egy kés feküdt. Egy fél méterre elléptem valamiért az asztaltól, és amikor visszafordultam, a legnagyobb megdöbbenésemre azt láttam, hogy a kés magától lassan az élére áll, majd ugyanúgy szép lassan visszakoppan a deszkára. Nem hittem a szememnek. 

Hirdetés
Amikor édesanyám hosszú betegség után elment, szintén a kés volt a főszereplő. Dani fiam egy kenyeret kent magának, elöblítette a kést, és beletette az evőeszköz szárító edénybe. Elfordult, ekkor a kés kirepült a tartóból, és kb. másfél méterre a kövön landolt. Csodálkozva felvette, letörölte, majd újból visszatette a kést a szárítóba, ami abban a pillanatban megint szinte kiugrott a földre! Mielőtt bárki azt mondaná, hogy hallucinált, én is ott voltam, tehát ezt ketten láttuk!

A negyedik eset a munkahelyemen történt, az egyik kollégám váratlanul agyvérzésben meghalt. A műhely ajtaja, ahol dolgozott egy vasajtó, ami a saját súlyától mindig becsukódik, ezért egy fadarabot szorítottunk az ajtó zsanérozott felébe, hogy ne záródjon be. Tehát elvileg magától nem tud kiesni, csak ha az ajtót jobban kinyitjuk. Nos a temetés előtti napokban ez a fadarab legalább háromszor kipottyant! Mondtuk is, hogy István visszajött dolgozni...


Hirdetés
Tudom, hogy most lesznek akik kamut kiáltanak, de ezek a esetek valóban megtörténtek! Addíg amíg én is át nem éltem ilyen dolgokat, én is szkeptikus voltam...
Veletek történt már hasonló, megmagyarázhatatlan dolog?