Munka után felszálltam a 46-os buszra. Két fiatal liba fennhangon elkezdték kibeszélni a ruházatom, és a szagom. Lányok, nektek üzenek


A 2 fiatal kiscsajnak szól a 46-os buszon:
Ha már voltatok kedvesek kibeszélni a mellettem lévő ülésén és azon vitatkozni hogy hajléktalan vagyok e vagy csak egy igénytelen kis görcs...

Nos először is munkás ember vagyok aki megy haza csak a főnök nem biztosít öltözőt... Másodszor ha már elejtetted az irataidat amit nem vettél észre odaadtam a sofőrnek valószínűleg nyírpalotai úton lesz... Nem akartam zavarni a kuncogást sem megsérteni téged hogy nyilvánosan megalázzalak amiért egy , koszos retkes kis görcs" hozzád merjen szólni... Mivel már lezuhanyoztam igy puszillak

Hirdetés
Felháborító amit Rideg Attilával tettek. Ezek a lányok elfelejtik, hogy a kétkezi munkásoknak mennyi mindent köszönhetünk!