Tegnap éjjel találtam egy autót, benne egy csecsemő sírt. Amikor hívtam a Rendőrséget nem hittem el, amit mondtak, döbbenet

A kutyámmal voltam a szokásos esti sétán, már jönnénk be a házunkba mikor is hirtelen csecsemősírásra leszek figyelmes. Már majdnem továbbmentem, hogy biztos valamelyik közeli házból jön de aztán csak körülnéztem. A házunk előtti autóból jött. A házunk előtti sötét ilyesztő autóból, egy olyan környékről ahol mindenféle fajta jó és rossz szándékú emberek laknak. SZOMBAT ESTE!
Egy KISBABA kb 3-4 hónapos ült egy babaülédben a hátsó ülésen egyedül és sirt. Senki más az utcán.

Gyorsan bevittem a kutyám és már kint is voltam az utcan az ablakon át próbálva nyugtatni a babát, a kocsit betörni nem akartam, meg aztán hátha visszajönnek a szülei. 10-15 percig vártam. A gyerek már ki tudja mióta ott volt, nem tudtam tovább várni.
Hívtam a rendőrséget, és mondtam, hogy van egy otthagyott gyerek a kocsiban. Vártam meg egy 5 10 percet és ekkor előtunt egy férfi egy közeli lakasbol, közölve, hogy
"Jahj sír? Bocsi. Az anyja kint szokta hagyni ilyenkor és hogy Ő el szokott lenni a kocsiban egyedül".

Hirdetés
A srác kinyitotta az ajtót és ránézett a babára.A rendőrséget anyám visszahívta hogy itt az apja a rendőrség meg azt mondta hogy akkor nem jönnek.
Kérdésem a következő: Hogy a pokolba lehet valaki ilyen felelőtlen főleg ha szülő? Hogy lehet egy pár hónapos kisbabát egyedulhagyni egy kocsiban több mint fél órára?
Nagyon mérges vagyok, kicsin múlott hogy ne orditsam le az "apa" fejét hogy mégis mit képzelt.
Ilyenkor lehet valamit tenni? A kocsi rendszámát tudom de semmi mást a családról.
Köszönöm, hogy végighallgattatok.

Hirdetés
Forrás:Pesten Hallottam